image description

2017 Alle rechten voorbehouden door © Harry van Hest

Gastspreker

Contact

Klanten Wegjaag Club 2.0

Dit seminar wakkert gezien de spannende tijden die wij nu kennen, terug de aandacht aan voor wat in zakendoen eigenlijk steeds de belangrijkste prioriteit is : 'De focus op de klant'.

Hierbij heeft Harry het niet alleen over klant-tevredenheid, want dat is niet voldoende, het gaat er vooral over om het verschil te maken en extra waarde toe te voegen aan de klantbeleving en dit op een constante manier!

Heel wat trainingen, voordrachten, seminars etc. over 'klantvriendelijkheid' missen ondertussen hun uitwerking omdat ze de doelgroep niet meer aanspreken. Men heeft het allemaal al een keer gehoord en ‘men weet het allemaal al’. Maar daar brengt het concept ‘Klanten Wegjaag Club’ duidelijk verandering in.

Dit seminar van de Klanten Wegjaag Club zet nl. op zo'n geraffineerde en vooral humorvolle manier de 'do's en dont's' met klanten op een rijtje, zodat maanden later het effect nog nazindert.
Uiteraard gebeurt dat in samenspraak met de opdrachtgevers. Die kunnen diverse aandachtspunten en verbeterpunten aangeven die subtiel worden geïntegreerd in de voordracht. Want dankzij het ludieke ‘Klanten Wegjagen’ thema hoeft er nooit een vermanend vingertje opgestoken te worden.

Uiteraard verandert gaandeweg de toon en maakt het ‘Klanten Wegjagen’ thema finaal plaats voor een betoog vol ‘tips and trics’ om wél goed met klanten om te gaan!

Dit laatste is zeker met de spannende-jaren die wij nu kennen, geen overbodige luxe. Want er zijn wel wat zaken veranderd !

Alleszins succes gegarandeerd en uw medewerkers zullen u dankbaar zijn dat ze het mochten meemaken!!!

Profiel
Harry is al meer dan 25 jaar bezig met ‘Focus op de klant’ en dit zowel in de praktijk als in theorie. Hij werkte namelijk zelf jaren in de retail en bundelde zijn ervaringen in lezingen en trainingen waarmee hij scoort in binnen- en buitenland.

Mede dank zij zijn gave om oa via intelligente humor (spreekt de KWC-titel niet voor zich?) de zaken zo te verpakken dat niemand de essentie van deze lezing zal vergeten. De Klanten Wegjaag Club is daarenboven een internationaal concept, dat door zijn in Nederland actieve vriend en collega Guido Thys werd ontwikkeld en door hen beiden werd en wordt geboetseerd tot een immer geactualiseerde productie.

Formules

1) Deze lezing duurt ongeveer 1:00 uur (inclusief de korte interactieve workshop)
2) De lezing kan ook uitgebreid worden met een workshops ( +/- 2:00)
3) Of zelfs tot een complete training rond klantvriendelijkheid van een dagdeel (4:00).

Harry van Hest - Klanten Wegjaag Club 2.0

Harry van Hest - video - Klanten Wegjaag Club 2.0
Klanten Wegjaag Club 2.0 - gebracht door gastspreker Harry van Hest

Testimonials

Would you like more information?

Would you like more information about the possibilities for you event, or are you looking for a coach who can sharpen your communication skills?
Then you can always contact us without obligation via the following link: